Koncept pozostávajúci z viacerých podsvietených mobilných billboardov (citylightov), ktoré na svojich chrb- toch nosia promotéri, vďaka čomu spoľahlivo dopraví reklamu priamo medzi ľudí.
V dnešnom reklamnom svete nasýtenom tradičnými reklamnými médiami keď sa schopnosť spotrebiteľov vnímať a vstrebať reklamu postupne vytráca, neexistuje efektívnejší spôsob reklamy ako ten, ktorý sa nedá vypnúť, zahodiť, či vymazať, spoľahlivo dopraví reklamné posolstvo priamo medzi ľudí a svojim profesionálnym prevedením, atraktívnym vzhľadom a ľudskou interakciou, vďaka kotrej priamo zaangažuje cieľovú skupinu do komunikácie značky, vyvolá v ľuďoch dlhotrvajúce pozitívne asociácie ku značke či propagovanému produktu a efektívne motivuje ľudí k akcii, či už ide o nákup produktu, služby, alebo návštevu podujatia.
|