„Dvojzložkové médium“ – kombinácia citylightu a promotéra, ktorých vzájomná synergia vytvára úplne nové efektívnejšie médium s vysokou pridanou hodnotou.
Osloviť malých aj veľkých a pozvať ich na zaujímavú výstavu skladačiek Lego sa nám úspešne podarilo počas kampane v Žiline.
Žilina
Odporúčame
Nasadenie BOARDOV v centre mesta na komunikáciu vizuálom, podporenú rozdávaním letákov od zaškolených promotérov schopných verbálne komunikovať posolstvo kampane.
BIKE media na cyklo-trasách napr. na bratislavskej hrádzi = ideálna komunikácia so zameraním na aktívnych ľudí.
SMART media môže osloviť chodcov a vodičov v centrách veľkých miest, ale rovnako aj v menších obciach pri realizovaní lokálnej kampane.
Kombináciou našich médií Vám umožníme osloviť špecifickú cieľovú skupinu s výrazne efektívnym využitím Vašich zdrojov.
MOVING BOARD
Koncept moving board pozostáva z viacerých podsvietených mobilných billboardov (citylightov), ktoré predstavujú úplne nový originálny prístup k vonkajšej reklame. Moving board umožňuje prezentovať obrazy a správy kdekoľvek a kedykoľvek.
Spoľahlivo dopraví reklamu priamo medzi ľudí a vďaka atraktívnemu prevedeniu, možnostiam prispôsobenia kampane individuálnym požiadavkám klienta a ľudskej interakcii výrazne zvyšuje efektívnosť oslovenia cieľovej skupiny.
SmartMedia Vám prináša dokonalý zážitok z reklamy. Reklamné autíčko ťahajúce štýlový príves bolo v plnom nasadení aj počas prázdninových dní a pozývalo všetkých do Magio kina na skvelé filmy zadarmo. Ozvučený príves umožnil rozšíriť reklamné posolstvo do ulíc Bratislavy prostredníctvom nahratého reklamného spotu, pútavé plagáty umiestnené z troch strán prívesu zaujali okoloidúcich vodičov v autách i ľudí na chodníkoch, zastávkach a v prostriedkoch MHD.