• T-Mobile

    Vidieť aj počuť pozvánku na voľné kino-večery na Magio pláži mohli Bratislavčania vďaka atraktívnemu Smartu.

    Bratislava, júl 2011
  • Lidl

    O tom, že lístky na vlak sa dajú výhodne kúpiť už aj v supermarkete sa mohli obyvatelia hlavného mesta dozvedieť vďaka Smart Media.

    Bratislava, jún 2011
  • Gáborík

    Smart Media podporila predaj energy drinkov nášej hokejovej legendy počas majstrovstiev sveta na Slovensku.

    Bratislava, apríl a máj 2011
  • Moodi

    Štýlové smarty s prívesmi si pre svoju prezentáciu vybral aj novootvorený obchod s dizajnérskym nábytkom Moodi.

    Bratislava, december 2010
  • Aupark Žilina

    Žilinská TOP udalosť – otvorenie Auparku - bola v Žiline odprezentovaná masívnou kampaňou, ktorej súčasťou bola aj dvojica prívesov ťahaných autíčkami Smart.

    Žilina, október 2010

Odporúčame

Nasadenie BOARDOV
v centre mesta na komunikáciu vizuálom, podporenú rozdávaním letákov od zaškolených promotérov schopných verbálne komunikovať posolstvo kampane.

BIKE media
na cyklo-trasách napr. na bratislavskej hrádzi = ideálna komunikácia so zameraním na aktívnych ľudí.

SMART media
môže osloviť chodcov a vodičov v centrách veľkých miest, ale rovnako aj v menších obciach pri realizovaní lokálnej kampane.

Kombináciou našich médií Vám umožníme osloviť špecifickú cieľovú skupinu s výrazne efektívnym využitím Vašich zdrojov.

Smart Media špecifikácia

  • Široký zásah
  • Veľký počet najazdených kilometrov
  • Individuálne prispôsobené trasy
  • Zastávky v najfrekventovanejších lokalitách
  • Opakované pokrytie najdôležitejších mestských uzlov  s najväčšou koncentráciou ľudí :
    • centrum mesta
    • vstupné miesta do peších zón
    • autobusové a železničné stanice a nástupištia
    • nákupné centrá
    • najvyťaženejšie dopravné tepny
    • dopravné špičky
  • Distribúcia vzoriek
  • Personalizácia oblečenia
  • Podsvietenie pre nočné kampane
  • Trojstranný dizajn pre najlepšiu viditeľnosť
  • Atraktívny vzhľad

Kľúčové prvky:

Cruising – Imidžové Smarty idúce za sebou Vám zaručia dokonalú pozornosť verejnosti. Počas niekoľkých hodín kampane tak možno efektívne zasiahnuť všetky dôležité lokality v meste.

Interakcia – Konvoj nie sú len autíčka, sú to aj školení promotéri, ktorí propagujú značku a produkt vždy keď konvoj zastaví. Tí zároveň poskytujú cennú spätnú väzbu už počas kampane.

Sampling – Pri pravidelných zastávkach môžu promotéri distribuovať vzorky, letáky či iný propagačný materiál. Vďaka trojstranným prívesom s rozmerným úložným priestorom zvládnu skútre bez problémov akékoľvek samplingové akcie.

Personalizácia – Klient si môže ľubovoľne zvoliť trasy, lokality zastávok, časy kampaní, takisto je možné doplniť kampaň o zvukovú produkciu prípadne o dodatočného promotéra/hostesku. Samozrejmá je personalizácia oblečenia podľa požiadaviek klienta.

Trojstranný príves - Len nedávno boli na svetové trhy uvedené nové trojstranné prívesy, ktoré oproti dvojstranným prinášajú klientom neporovnateľne vyššiu pridanú hodnotu. Slovensko sa stane prvou krajnou s výlučne trojstrannými prívesmi.
 

TOP



SmartMedia Vám prináša dokonalý zážitok z reklamy. Reklamné autíčko ťahajúce štýlový príves bolo v plnom nasadení aj počas prázdninových dní a pozývalo všetkých do Magio kina na skvelé filmy zadarmo. Ozvučený príves umožnil rozšíriť reklamné posolstvo do ulíc Bratislavy prostredníctvom nahratého reklamného spotu, pútavé plagáty umiestnené z troch strán prívesu zaujali okoloidúcich vodičov v autách i ľudí na chodníkoch, zastávkach a v prostriedkoch MHD.

© Obrázok, s.r.o. - reklamná agentúra
Čeština (Česká republika)Slovenčina (Slovenská republika)