„Dvojzložkové médium“ – kombinácia citylightu a promotéra, ktorých vzájomná synergia vytvára úplne nové efektívnejšie médium s vysokou pridanou hodnotou.
Potrebujete upútať naozaj vo veľkom? Pochod mestom zaručí, že budete neprehliadnuteľní. Pre zintenzívnenie vnemu je možná personalizácia oblečenia podľa požiadaviek klienta.
Zefektívňuje distribúciu letákov. Prostredníctvom boardu prebieha prvotné oslovenie. Ak si potom okoloidúci zoberú leták, vedia už, čo si berú – robia informované rozhodnutie.
Vyvoláva iniciatívu u cieľovej skupiny keď ľudia, ktorí sa s našimi promotérmi počas kampane rozprávajú, ich väčšinou sami aktívne oslovujú. Ide o najefektívnejší spôsob oslovenia.
Podsvietenie vo večerných hodinách zabezpečí kontakt na úplne inej úrovni a zvýrazní celú kampaň, ktorá sa tak stane neprehliadnuteľná
Odporúčame
Nasadenie BOARDOV v centre mesta na komunikáciu vizuálom, podporenú rozdávaním letákov od zaškolených promotérov schopných verbálne komunikovať posolstvo kampane.
BIKE media na cyklo-trasách napr. na bratislavskej hrádzi = ideálna komunikácia so zameraním na aktívnych ľudí.
SMART media môže osloviť chodcov a vodičov v centrách veľkých miest, ale rovnako aj v menších obciach pri realizovaní lokálnej kampane.
Kombináciou našich médií Vám umožníme osloviť špecifickú cieľovú skupinu s výrazne efektívnym využitím Vašich zdrojov.
Základom konceptu je reklamný panel moving board s dvoma plochami – veľkou na chrbte a menšou, viditeľnou spredu (nad hlavou promotéra). Nová generácia boardov navyše využíva technológiu podsvietenia prostredníctvom LED diód, čo zabezpečí dokonale rovnomerné podsvietenie s vysokým jasom.
Samotný nosič teda spĺňa náročné kritéria dizajnu a kvality vyhotovenia. Čo mu však dáva pridanú hodnotu oproti klasickým outdoorovým reklamným médiám je práve promotér:
Vždy prekvapí a zaujme - Vďaka „nohám“ sa moving board dostane na miesta, kde ľudia na reklamu nie sú zvyknutí.
Je v centre diania - Vďaka „nohám“ tiež zaručí umiestnenie reklamy tam, kde ho uvidí čo najviac ľudí počas celej dĺžky trvania kampane.
Zabezpečí kontakt na úplne novej úrovni – Ak sa boardy pohybujú v smere chôdze, dochádza k mnohonásobnému, resp. oveľa dlhšiemu kontaktu, ako keby chodci iba prechádzali okolo statickej reklamy.
Poskytuje spätnú väzbu - Živý človek ako súčasť boardu zabezpečuje interaktivitu média. Získava dôležité informácie o vnímaní kampane či najčastejšie kladených otázkach a umožní tak klientovi reagovať ešte počas trvania kampane.
Neprekáža - Príde. Zanechá dojem. Odíde. Tým, že sa moving board pohybuje v uliciach len po dobu nevyhnutnú na efektívne odkomunikovanie reklamného posolstva, vyhýba sa problémom niektorých reklamných nosičov, ktoré svojím kontroverzným umiestnením vzbudzujú negatívne nálady u obyvateľstva. A to je vlastnosť, ktorá významne prispieva k celkovému pozitívnemu vnímaniu kampane.
TOP
SmartMedia Vám prináša dokonalý zážitok z reklamy. Reklamné autíčko ťahajúce štýlový príves bolo v plnom nasadení aj počas prázdninových dní a pozývalo všetkých do Magio kina na skvelé filmy zadarmo. Ozvučený príves umožnil rozšíriť reklamné posolstvo do ulíc Bratislavy prostredníctvom nahratého reklamného spotu, pútavé plagáty umiestnené z troch strán prívesu zaujali okoloidúcich vodičov v autách i ľudí na chodníkoch, zastávkach a v prostriedkoch MHD.