Koncept pozostávajúci z viacerých podsvietených mobilných billboardov (citylightov), ktoré na svojich chrb- toch nosia promotéri, vďaka čomu spoľahlivo dopraví reklamu priamo medzi ľudí.
Scootre sú tu. Konečne! |
Ako sa hovorí, to najlepšie prichádza nakoniec. A skútre, príchod ktorých sme avizovali už začiatkom roka na seba nechali čakať naozaj poriadne dlho. Veď dohoda o spolupráci so spoločnosťou Look Media, ktorá túto atraktívnu formu reklamy prevádzkuje na trhoch štyroch kontinentov už vyše desaťročia bola na papieri už v marci. Nasledovali tri mesiace, počas ktorých sme zvažovali rôzne možnosti a dostupné kombinácie, aby sme sa rozhodli aký finálny produkt na slovenský trh prinesieme. Výsledkom je moderný trojstranný príves (ktorý začal na svetové trhy prenikať len pred dvoma rokmi) podsvietený LED diódami, ktorý svojim prevedením zaručuje až 300 stupňovú viditeľnosť reklamy vo dne aj v noci. Navyše vo svojich útrobách ukrýva veľký úložný priestor, ktorý ho priam predurčuje na najrôznejšie samplingové kampane. Pridanú hodnotu ešte zvyšuje výrazný image, ktorý médiu dodávajú legendárne talianske skútre Vespa. Ďalší mesiac na dotiahnutie detailov a podpis konečných licenčných zmlúv a začiatkom júla sme mohli podať záväznú objednávku na 4 skútre a prívesy. A začalo sa dlhých 5 mesiacov čakania, ktoré si vyžiadala zákazková výroba a zdĺhavá doprava prívesov až z ďalekého Bangkoku. Napokon však čakanie prinieslo svoje ovocie a skútre už robia spoločnosť našim 4 bicyklom a čakajú na svoju premiérovú kampaň s prvými teplejšími dňami nového roku. Čo k tomu dodať? Trvalo to síce dlhšie ako sme všetci predpokladali, ale na dobré sa čakať oplatí, no nie? Viac informácii o našom novom médiu nájdete v sekcii SCOOTER MEDIA... |