Koncept pozostávajúci z viacerých podsvietených mobilných billboardov (citylightov), ktoré na svojich chrb- toch nosia promotéri, vďaka čomu spoľahlivo dopraví reklamu priamo medzi ľudí.
Vianočná kampaň SLOVANET |
Kampaňou, ktorá si spomedzi kampaní realizovaných v poslednom štvrťroku zaslúži osobitnú pozornosť je jednoznačne vianočná kampaň Slovanet, ktorá je ukážkovým príkladom využitia potenciálu a širokých možností, ktoré moving boardy ako reklamný koncept poskytuje a vďaka ktorým dokáže byť vysoko efektívne – ak si dá klient záležať na naplánovaní. A to je presne to, čo z tejto kampane urobilo „hit Vianoc“ – skvelé naplánovanie. Pozadie a cieľ: Slovanet v poslednom roku výrazne rozšíril pokrytie svojimi službami vďaka akvizíciám lokálnych internetových providerov v 5-tich slovenských mestách. Cieľom kampane v týchto mestách bolo jednak komunikovať vstup lokálneho providera do rodiny Slovanet a zároveň využiť predvianočné obdobie na získanie nových klientov. Prevedenie: Kampaň využila široké možnosti individualizácie, ktoré naše médium poskytuje pre maximalizáciu efektívnosti kampane. Lokality: Kampaň sa sústredila práve do miest, v ktorých sa lokálni provideri stali súčasťou Slovanetu: Bratislava, Prešov, Zlaté Moravce, Brezno a Poprad. Personalizácia vizuálu: Vizuál bol prispôsobený pre konkrétnu lokalitu. Navyše kampaň prebiehala v dvoch vlnách a pre druhú vlnu bol pripravený úplne nový vizuál (aj farebne odlíšený od prvej vlny) s úplne novou propagovanou akciou.. Sampling: Rozdávanie letákov je štandardnou súčasťou moving boardovej reklamy, keďže reklamné panely nosia promotéri. Aj tu sa však dá leták prispôsobiť trhu. A Slovanet v tomto ohľade urobil veľký kus práce. Vždy je dobré ak sa sampling neobmedzuje len na kus papiera, ale ľudia dostanú niečo hodnotné. V Zlatých Moravciach sme tak rozdávali permanentky na futbal, v Brezne Skipasy a v Prešove tisíckorunáčky (za veľkého nadšenia miestneho obyvateľstva:-). Samozrejme, išlo len o kópie, ktoré si ľudia mohli vymeniť za originál v pobočke Slovanetu ak sa stali novými zákazníkmi. Druhá vlna: Bratislava a Poprad sa ku kampani pridali až v druhej vlne, keď jej dominovala akcia pripravená v spolupráci s O2. Všetci noví zákazníci k internetu dostali mobil za korunu s paušálom O2 fair bez viazanosti. Záver: 2 fázy kampane, 5 miest, 3 rôzne vizuály, 4 druhy letákov, 36 vysvietených boardov priamo v centre diania a vyškolení promotéri, vždy ochotní zodpovedať otázky zvedavých okoloidúcich. To je stručná charakteristika kampane, ktorá si u nás vyslúžila interné označenie kampaň štvrťroku. Fotogalériu z kampane si môžete pozrieť tu. |