• Board

    Koncept pozostávajúci z viacerých podsvietených mobilných billboardov (citylightov), ktoré na svojich chrb- toch nosia promotéri, vďaka čomu spoľahlivo dopraví reklamu priamo medzi ľudí.
  • Smart

    Štýlové Smarty ťahajúce príves s reklamou (citylight), ktoré na Slovensko prinášame ako franchise medzinárodnej spoločnosti Ambient Media World Wide pôsobiacej v tejto oblasti už 10 rokov.
  • Bike

    Špeciálne vyvinutý kompaktný rekla- mný bicykel – trojkolka obsahujúci integrovaný reklamný nosič s dvoma reklamnými plochami veľkosti 1 200 x 1 800 mm.
  • Street Art

    Skupina inovatívnych reklamných médií zahŕňajúca produkty Street Wash, Chalk Ads a Street Art Individual...
  • Bluetooth Marketing

    Všetky naše médiá (boardy, bicykle a skútre) je na želanie možné doplniť o vysielanie multimediálnych správ do mobilných telefónov prostredníctvom bluetooth vysielačov zabudovaných v médiách.

Odporúčame

Nasadenie BOARDOV
v centre mesta na komunikáciu vizuálom, podporenú rozdávaním letákov od zaškolených promotérov schopných verbálne komunikovať posolstvo kampane.

BIKE media
na cyklo-trasách napr. na bratislavskej hrádzi = ideálna komunikácia so zameraním na aktívnych ľudí.

SMART media
môže osloviť chodcov a vodičov v centrách veľkých miest, ale rovnako aj v menších obciach pri realizovaní lokálnej kampane.

Kombináciou našich médií Vám umožníme osloviť špecifickú cieľovú skupinu s výrazne efektívnym využitím Vašich zdrojov.
Vianočná kampaň SLOVANET

Kampaňou, ktorá si spomedzi kampaní realizovaných v poslednom štvrťroku zaslúži osobitnú pozornosť je jednoznačne vianočná kampaň Slovanet, ktorá je ukážkovým príkladom využitia potenciálu a širokých možností, ktoré moving boardy ako reklamný koncept poskytuje a vďaka ktorým dokáže byť vysoko efektívne – ak si dá klient záležať na naplánovaní. A to je presne to, čo z tejto kampane urobilo „hit Vianoc“ – skvelé naplánovanie.

Pozadie a cieľ: Slovanet v poslednom roku výrazne rozšíril pokrytie svojimi službami vďaka akvizíciám lokálnych internetových providerov v 5-tich slovenských mestách. Cieľom kampane v týchto mestách bolo jednak komunikovať vstup lokálneho providera do rodiny Slovanet a zároveň využiť predvianočné obdobie na získanie nových klientov.

Prevedenie: Kampaň využila široké možnosti individualizácie, ktoré naše médium poskytuje pre maximalizáciu efektívnosti kampane.

Lokality: Kampaň sa sústredila práve do miest, v ktorých sa lokálni provideri stali súčasťou Slovanetu: Bratislava, Prešov, Zlaté Moravce, Brezno a Poprad.

Personalizácia vizuálu: Vizuál bol prispôsobený pre konkrétnu lokalitu. Navyše kampaň prebiehala v dvoch vlnách a pre druhú vlnu bol pripravený úplne nový vizuál (aj farebne odlíšený od prvej vlny) s úplne novou propagovanou akciou..

Sampling: Rozdávanie letákov je štandardnou súčasťou moving boardovej reklamy, keďže reklamné panely nosia promotéri. Aj tu sa však dá leták prispôsobiť trhu. A Slovanet v tomto ohľade urobil veľký kus práce. Vždy je dobré ak sa sampling neobmedzuje len na kus papiera, ale ľudia dostanú niečo hodnotné. V Zlatých Moravciach sme tak rozdávali permanentky na futbal, v Brezne Skipasy a v Prešove tisíckorunáčky (za veľkého nadšenia miestneho obyvateľstva:-). Samozrejme, išlo len o kópie, ktoré si ľudia mohli vymeniť za originál v pobočke Slovanetu ak sa stali novými zákazníkmi.

Druhá vlna: Bratislava a Poprad sa ku kampani pridali až v druhej vlne, keď jej dominovala akcia pripravená v spolupráci s O2. Všetci noví zákazníci k internetu dostali mobil za korunu s paušálom O2 fair bez viazanosti.

Záver: 2 fázy kampane, 5 miest, 3 rôzne vizuály, 4 druhy letákov, 36 vysvietených boardov priamo v centre diania a vyškolení promotéri, vždy ochotní zodpovedať otázky zvedavých okoloidúcich. To je stručná charakteristika kampane, ktorá si u nás vyslúžila interné označenie kampaň štvrťroku.

Fotogalériu z kampane si môžete pozrieť tu.
 

TOP



SmartMedia Vám prináša dokonalý zážitok z reklamy. Reklamné autíčko ťahajúce štýlový príves bolo v plnom nasadení aj počas prázdninových dní a pozývalo všetkých do Magio kina na skvelé filmy zadarmo. Ozvučený príves umožnil rozšíriť reklamné posolstvo do ulíc Bratislavy prostredníctvom nahratého reklamného spotu, pútavé plagáty umiestnené z troch strán prívesu zaujali okoloidúcich vodičov v autách i ľudí na chodníkoch, zastávkach a v prostriedkoch MHD.

© Obrázok, s.r.o. - reklamná agentúra
Čeština (Česká republika)Slovenčina (Slovenská republika)