• Dvojice

    „Základná jednotka“ konceptu, ktorá či už sama o sebe, alebo v skupinách vždy spoľahlivo pritiahne pozornosť a dostane Vašu reklamu do centra diania.
  • Väčšie skupiny

    Potrebujete upútať naozaj vo veľkom? Pochod mestom zaručí, že budete neprehliadnuteľní. Pre zintenzívnenie vnemu je možná personalizácia oblečenia podľa požiadaviek klienta.
  • Sampling

    Zefektívňuje distribúciu letákov. Prostredníctvom boardu prebieha prvotné oslovenie. Ak si potom okoloidúci zoberú leták, vedia už, čo si berú – robia informované rozhodnutie.
  • Informovanie

    Vyvoláva iniciatívu u cieľovej skupiny keď ľudia, ktorí sa s našimi promotérmi počas kampane rozprávajú, ich väčšinou sami aktívne oslovujú. Ide o najefektívnejší spôsob oslovenia.
  • Podsvietenie

    Podsvietenie vo večerných hodinách zabezpečí kontakt na úplne inej úrovni a zvýrazní celú kampaň, ktorá sa tak stane neprehliadnuteľná

Odporúčame

Nasadenie BOARDOV
v centre mesta na komunikáciu vizuálom, podporenú rozdávaním letákov od zaškolených promotérov schopných verbálne komunikovať posolstvo kampane.

BIKE media
na cyklo-trasách napr. na bratislavskej hrádzi = ideálna komunikácia so zameraním na aktívnych ľudí.

SMART media
môže osloviť chodcov a vodičov v centrách veľkých miest, ale rovnako aj v menších obciach pri realizovaní lokálnej kampane.

Kombináciou našich médií Vám umožníme osloviť špecifickú cieľovú skupinu s výrazne efektívnym využitím Vašich zdrojov.
Kampaň Deň narcisov

Túto kampaň robíme vždy veľmi radi. Dokazuje nám i okoliu, že zdanlivo malé reklamné médium sa dá správnym rozmiestnením a načasovaním využiť ako účinná a neprehliadnuteľná forma reklamy.

Boardy s narcismi putovali mestom 9 hodín bez prestávky. Aby bolo oslovených čo najviac ľudí, boli promotéri rozdelení do rôznych lokalít centra mesta, obchodných centier a obsadili aj železničnú a autobusovú stanicu či petržalské Tesco. Počas celého dňa tak boli efektívne pokryté všetky hlavné tepny mesta a oslovené kvantum ľudí.

Tým, že moving boardy o niekoľko desiatok centimetrov prevyšujú človeka, prakticky nie je možné prehliadnuť ich ani v hustom dave ľudí. Vďaka tomu v spojení s “vyberačmi“ slúžili ako akýsi navigačný systém k miestu, ktoré darcovia hľadali, keď chceli prispieť do zbierky dobrovoľným peňažným príspevkom na pomoc ľuďom s onkologickými ochoreniami. Odmenou za darovanú sumu bol narcis, ktorí si ľudia pripli na sako či kabát alebo na školský ruksak. V poobedných hodinách ste už potom len ťažko stretli človeka bez tejto žltej ozdoby.

Podsvietenie plagátov na boardoch pomocou LED diód bolo využité tak, aby odkaz z plagátu a zároveň myšlienka dňa mohla byť prezentovaná Bratislavčanom až do večerných hodín. Okrem toho sú boardy vďaka promotérom mobilné, preto sa svetelný panel dostal všade tam, kde o Dni narcisov ešte nevedeli.

17. mája boli na Jarnej cene kobýl na dostihovej dráhe v Petržalke širokej verejnosti prezentované výsledky zbierky z Dňa narcisov. Bratislava v sume vyzbieraných peňazí opäť viedla. Z celkovej sumy 924 743,96 eur !!! prispela do banku obnosom 208 285,- eur. My veríme, že sa tak stalo aj vďaka podpore moving boardov. Tešíme sa, že peniaze poputujú na dobrú vec.

Veríme, že suma darovaných peňazí sa bude zvyšovať každý rok...a každý rok aj vďaka našej pomoci.
 

TOP



SmartMedia Vám prináša dokonalý zážitok z reklamy. Reklamné autíčko ťahajúce štýlový príves bolo v plnom nasadení aj počas prázdninových dní a pozývalo všetkých do Magio kina na skvelé filmy zadarmo. Ozvučený príves umožnil rozšíriť reklamné posolstvo do ulíc Bratislavy prostredníctvom nahratého reklamného spotu, pútavé plagáty umiestnené z troch strán prívesu zaujali okoloidúcich vodičov v autách i ľudí na chodníkoch, zastávkach a v prostriedkoch MHD.

© Obrázok, s.r.o. - reklamná agentúra
Čeština (Česká republika)Slovenčina (Slovenská republika)